2023. Február

Hajsza a nyerő Google helyezésekért

Ez itt a Te céged helye a Google első oldali listájának tetején! A SEO SZÖVEGÍRÁS a nagy titok!

Természetesen mindenki azt szeretné, hogy az Ő weboldala, hirdetése szerepeljen az Google találati lista első oldalán, vagy ami még jobb, az első 5 helyen! Ráadásul tegnaptól, vagy hamarabb… ILYEN NINCS!

Ehhez idő kell, mert a türelem valóban garantált, jó Google helyezést terem!

NA DE HOGY JÖN EHHEZ A SEO SZÖVEGÍRÁS?

Úgy, hogy a jó google helyezés elérésének egyik ALAPPILLÉRE (manapság CORNERSTONE CONTENT…) a releváns szöveg, amit a böngésző emberek szívesen olvasnak, mert hasznos és értékes számukra, ezáltal a google szívesebben ajánlja.

EZT KELL CSINÁLNOD, HOGY ELŐRÉBB JUSS A GOOGLE-BEN:

1.) Pontosan azt add, amit keresnek!

Ők a Te elégedett vevőid, akik PONTOSAN AZT kapták Tőled, amire vágytak! 🙂
ÍME A RECEPT:
  • KUTASD FEL milyen szavakkal keres a célközönséged,
  • azzal kell hirdetned magad,
  • arról kell írnod a weboldaladon,
  • arról kell posztolnod és
  • azokat a szavakat kell használni a SEO beállításokban is!

DE nagyon figyelj rá, hogy pontosan azt add, amit keresnek, avagy a kulcsszó alatt mire kíváncsiak leginkább? Így leszel hiteles szakértő a témádban számukra, nő a látogatottságod, ezzel egyenesen arányosan a bevételed.

Ez egy hosszútávú, ám felbecsülhetetlen értékű befektetés a vállalkozásod jövőjébe.
Ahogy egyre több látogatód lesz, a Google annál szívesebben dobja fel a honlapodat a Te kulcsszavaidra keresőknek! 🙂

2.) A „Birodalom” mögéd áll…

  • Tehát minél több helyen használd a releváns kulcsszavaidat: meta cím, leírás, blogcikkek (ebből legyen minimum 10-20 db a honlapodra feltöltve, mert ezzel már eredményt is lehet elérni a témában), termékleírás, szolgáltatás leírás, árak, egyéb szöveges tartalom.
  • Ahogy egyre növekszik a honlapod látogatottsága, az magával hozza a több potenciális vevőt is egyben és a jobb Google helyezést is.
  • Ez a SEO, azaz a keresőoptimalizálás egyik legolcsóbb és hosszútávon is hathatós megoldása.
  • Ezután már csak egy jó ÉRKEZÉSI OLDAL kell ahhoz, hogy még jobban tudj eladni a weboldaladon. (Ide érkeznek először a látogatók a Google-ben való kattintás után.) Ez tulajdonképpen egy értékesítési oldal, melyet nem árt egy működő pszichológiai szisztéma (értékesítési tölcsér stb.) alapján felépíteni.

3.) Hogyan érd el, hogy bízzanak benned?

Amikor a vevőid elhiszik a szavaidat, mert szakértő vagy a témádban, adnak a szavadra, mert hiteles vagy nekik!

Gondolj csak bele fordított helyzetben te mitől bízol meg egy cégben akinek a weboldalán épp vásárolni készülsz valamit?

Rákeresel, utánajársz és ha sokszor látod, több helyen is feldobja a Google, akkor már kevésbé szkeptikus az ember, ugye?

Aztán a vélemények! Nekem például mindig nagy segítség a döntésben, ha hozzám hasonló vevők, ügyfelek véleményét olvashatom a termékről, vagy szolgáltatásról, cégről.

Te is így vagy ezzel? Akkor olvass tovább, és meglátod, hogyan válhatsz Te is a témád szakértőjévé a látogatóid szemében, hogy megbízzanak benned és Nálad vásároljanak!

SEO = Search Engine Optimalization = Keresőoptimalizálás, AVAGY a Google helyezésjobbítás tudománya 🙂

4.) Egy „trükk”, mind felett…

…ami nélkül ugyan lehet, csakhogy nem érdemes! 

Ez pedig a honlapod, weboldalad SEO beállításai.

Minden egyes oldaladnak és aloldaladnak rendben kell lennie keresőoptimalizálási szempontból, nem csak a szövegeknek, ugyanis enélkül széllel szemben…locsol az Ember. Ezek a META leírások és TITLE címsorok.

  • A TITLE az, ami kék linkként látszik a Google-ben, amikor valamire rákeresel
  • A META leírás pedig nem más, mint a kék cím alatti szöveges rész, kvázi „étvágygerjesztő” leírás 156 karakterben. Okvetlenül legyen benne a releváns kulcsszó!

 

Online-marketinges tapasztalattal, Google- és látogatóbarát fogalmazással.