Posted on Hozzászólás most!

Hogyan lettem kreatív szövegíró?

Eredeti szakmám szerint divattervező-közgazdász vagyok, 20 évet töltöttem vállalkozóként a magyar divatiparban. 

Ezután 4 évig külföldön dolgoztam, itt tettem szert valódi, gyakorlati nyelvtudásra. 

 

Közben több szakmát is kitanultam, de végül a legkedvesebb az online-marketing lett a hobbim és hivatásom is egyben, ezen belül szívemhez és kreativitásomhoz legközelebb az írás, vagyis kreatív írás áll. 

Mit takar ez? 

 

Szinte bármilyen 2 (kulcs)szót össze tudok kötni, s ezt egy tartalmas, élvezhető, nyelvtanilag helytálló formába önteni, hozzá releváns és jogtiszta képi anyagot csatolni. (SEO szövegírás) 

 

Keresőoptimalizálási szempontok szerint formázni az irományt, vagy épp a célközönség bőrébe képzelve magam az Ő szemszögükből világítom meg a terméket/szolgáltatást, fókuszban a célközönség problémáját megtartva, megoldásként pedig javasolva, ajánlva a vállalkozás termékét/szolgáltatását. (marketing szövegírás) 

 

Kreatív vagyok, megbízható és lelkiismeretes, a lehetetlen szót nem ismerem. Szeretek új dolgokat felfedezni, informálódni, sok minden érdekel, épp ettől a széles látókörű szemléletmódom miatt vagyok jó ebben a szakmában, úgy hiszem. 🙂 

 

Szeretem a filmeket és a könyveket, rengeteg filmszöveget meg tudok jegyezni, emlékszem sok monológra belőlük, könnyen beleképzelem magam élethelyzetekbe, nem riadok vissza számomra még ismeretlen témáktól sem.

 

Nem okoz gondot angol, vagy német nyelvű forrás megértése sem.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük